Sponsored

[HOT] - Tổng hợp bài mẫu BAND 8+ cho đề thi IELTS năm 2016 [Updating...]

Discussion in 'Task 2' started by Hoàng ZIM, Aug 14, 2016.

Follow IELTS Forum để cập nhật những bài học và tài liệu mới:

  1. Hoàng ZIM

    Hoàng ZIM Master Staff Member

    Joined:
    Apr 11, 2016
    Messages:
    594
    Likes Received:
    326

    Tham khảo

    Tổng hợp tất cả các bài mẫu BAND 8.0+ của thầy TOÀN ZIM cho đề thi IELTS Writing Task 2 năm 2016. Đi kèm với đó là những phân tích rõ ràng, cụ thể về các từ vựng theo chủ đề, các cấu trúc, các collocation ghi điểm và được nhắc đến trong bài viết.
    [Update liên tục...]
    DOWNLOAD BAND 8+ IELTS ESSAYS
    TỔNG HƠP.png

    Tổng hợp tất cả các bài mẫu BAND 8.0+

    42. Đề thi ngày 17/12/2016
    Topic:
    [Updating...]


    41. Đề thi ngày 15/12/2016
    Topic:
    [Updating...]

    40. Đề thi ngày 10/12/2016
    Topic:
    Sample BAND 9 [Tương tự 3.12.2016]


    39. Đề thi ngày 3/12/2016
    Topic:
    Sample BAND 9


    38. Đề thi ngày 26/11/2016
    Topic:
    Band 9 Sample


    37. Đề thi ngày 19/11/2016

    Topic:
    [Updating...]

    36. Đề thi ngày 5/11/2016

    Topic:
    [Updating...]


    35. Đề thi ngày 29/10/2016

    Topic:
    [Updating...]


    34. Đề thi ngày 22/10/2016
    Topic:
    [Updating...]

    33. Đề thi ngày 8/10/2016
    Topic:
    Sample answer BAND 8.0


    32. Đề thi ngày 24/9/2016
    Topic:
    Bài mẫu band 8.0+


    31. Đề thi ngày 15/9/2016
    Topic:
    [Updating...]


    30. Đề thi ngày 10/9/2016
    Topic:
    [Updating...]



    29.Đề thi ngày 27/08/2016
    Topic:
    [Updating...]



    28.Đề thi ngày 20/08/2016
    Topic:
    [Updating...]



    27.Đề thi ngày 13/08/2016
    Topic:
    Tham khảo bài làm tương tự ngày 18/6



    26.Đề thi ngày 4/8/2016
    Topic:
    [Updating...]


    25.Đề thi ngày 30/07/2016
    Topic:
    Sample answer BAND 8+



    24. Đề thi ngày 16/07/2016
    Topic:
    Bài mẫu band 8.0


    23. Đề thi ngày 14/07/2016
    Topic:
    [Updating...]


    22. Đề thi ngày 9/7/2016
    Topic:
    [Updating...]


    21. Đề thi ngày 25/06/2016
    Topic:
    [Updating...]


    20. Đề thi ngày 18/06/2016
    Topic:
    Bài mẫu BAND 8.0+


    19.Đề thi ngày 16/06/2016
    Topic:
    [Updating...]


    18.Đề thi ngày 4/6/2016
    Topic:
    Sample Band 8++


    17.Đề thi ngày 28/05/2016
    Topic:
    Bài mẫu band 8++


    16.Đề thi ngày 21/05/2016
    Topic:
    [Updating...]


    15.Đề thi ngày 19/05/2016
    Topic:
    [Updating...]


    14.Đề thi ngày 07/05/2016
    Topic:
    Bài mẫu band 8++


    13.Đề thi ngày 21/04/2016
    Topic:
    [Updating...]


    12.Đề thi ngày 16/04/2016
    Topic:
    Sample answer 8.0++


    11.Đề thi ngày 2/4/2016
    Topic:
    Sample answer 8.0++


    10.Đề thi ngày 19/03/2016
    Topic:
    Bài mẫu band 8.0 của thầy TOÀN ZIM


    9.Đề thi ngày 12/03/2016
    Topic:
    Bài mẫu band 8.0+ - Toàn ZIM


    8. Đề thi ngày 5/3/2016

    Topic:
    Bài mẫu 8.0+ thầy Toàn ZIM


    7. Đề thi ngày 27/02/2016
    Topic:
    [Updating...]


    6. Đề thi ngày 20/02/2016
    Topic:
    [Updating...]


    5. Đề thi ngày 18/02/2016
    Topic:
    [Updating...]


    4. Đề thi ngày 30/01/2016
    Bài mẫu band 8.0


    3. Đề thi ngày 23/01/2016
    Topic:
    Bài mẫu band 8.5++


    2. Đề thi ngày 14/01/2016
    Topic:
    [Updating...]


    1. Đề thi ngày 9/1/2016
    Topic:
    Bài mẫu band 8.0++



    BONUS
    1. Đề thi ngày 12/12/2015
    Topic:
    Sample band 8.0+


    2. Đề thi đề tài môi trường
    Topic:
    Bài mẫu band 8.0 thầy Toàn ZIM


    3. Đề thi thử tại Học viện anh ngữ ZIM 23-24/4
    Topic 1:
    Topic 2:
    Sample 8.0+


    4. Đề thi IELTS WRITING CONTEST - WEEK 3
    Topic:
    Sample band 8.0
     

    Share This Page

    Last edited: Dec 17, 2016
  2. Abigail Vu

    Abigail Vu Master

    Joined:
    Sep 14, 2016
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0

    Tham khảo

  3. leanhhung

    leanhhung Master

    Joined:
    Oct 1, 2016
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0

    Tham khảo

  4. PKN

    PKN New Member

    Joined:
    Jun 19, 2016
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0

    Tham khảo

    Mình ngồi viết thử nhanh thì ra được bài này, ý tưởng mình biết chưa mạch lạc lắm. Ad đánh giá nhanh giúp cỡ mấy điểm để mình biết đường ôn tập với. Xưa giờ mình chưa thi IELTS

    Some people think that there should be a completely free-of-charge for all university courses. Personally, I totally disagree with this idea because I believe students could find suitable programs at low cost nowadays.

    On the one hand, there are various study fields at the university level. Therefore, it is difficult to make a course that suited for everyone. Without a common program, all the students will come to a famous school to study. The authorities also do not have enough money to cover all the cost, and it will make the national debt situation even worse. Moreover, colleges do not have enough money to hire well-educated professors, and the quality could decrease significantly. Students could not study hard as usual because they do not have to spend a penny for the course. Instead of providing free courses to everybody the government should encourage not-for-profit institutions to offer more low-cost programs over the Internet.

    On the other hand, university education is not the only way to study in this decade. Students from high school can choose to go to a vocational school to learn a skill they wanted. The problem is the country has more managers than workers. Also, students can learn from the free online courses for example Coursera, Udacity, Edx, MIT Open Courseware, Khan Academy and many other free websites. In my opinion, the soft skills are also critical, but these skills are not being taught in universities so students should learn how to self-trained themselves as well.

    In conclusion, I think the government should not make the higher education for free to all people. They should concentrate on financial programs that help the students afford the cost of the course.
     

    Share This Page

Share This Page